loading...
خنده بازار راغب اصفهانی
پسر شجاع بازدید : 500 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (18)

سلام دوستای گلم امروزتصمیم گرفتم براتون یک صفحه بازکنم وازتون بخوام درمورد رشتتون بگین که. خوبه .بده .چه جوری شد وارد این رشته شدید وهرچیز دیگه که جالب باشه البته درمورد رشتتونا.....یولیولیول

 

 

 

******اول من بارشته خودم که حسابداری هستش شروع میکنم ******

 

 

اصلا زمانی که اول دبیرستان بودم به رشته ای که فکر نمیکردم همین بودخیال باطلخیال باطل

راستش هیچ کسی به کمترین ها توجه ای نمیکرد منم یکی مث بقیه. تااینکه چشم بازکردمو خودم روتوی هنرستان دیدم رشته انتخابیمم شده بود حسابداریوقت تماموقت تمام

اولش که یادم میاد حرفای معلما یکم درکش برام سخت بودکلافه

یعنی اون بستانکار کردنا وبدهکار ثبت زدناش خستم میکردخمیازه

حالا اینا همش یه طرف قضیه بود مسئله مهم بعدیش این بود که رشته های دیگه مثل گرافیک هرروز یایه دوربین عکاسی دستشون بودو برای عکاسی میرفتن بیرون از هنرستان یا داشتن طراحی میکردنو کلی کارای دیگه. بقیه رشته هام به همین شکل هوراهوراهورا.....

اما اما ما فقط یه"ماشین حساب فسقلی" داشتیم که اونم هیچ وقت همرامون نبود جوری شده بود که مدیر مدرسهعصبانی مجبور شد بره برا هرکی یه ماشین حساب بخره وبزاره توی کلاس تادیگه یادمون نره به گفته معلممون ناموسمونو از خودمون جدا کنیم حالا تنها سرگرمیایی که ما باهاش داشتیم این بود که یا اسمgoogooshرو باهاش دربیاریم یا چنتا بازی ساده دیگهگریهافسوسگریهافسوس...............................

 

درمورد بازار کاری رشتم باید بگم:اووووو فوق العادس ینی فقط کافیه براشون لب ترکنی که رشتت حسابداریه روی هوا میزننت نیشخندنیشخندنیشخند....

ولی من فعلا که بهشون جواب منفی دادم آخه میخوام به درسم ادامه بدم زبانزبان

وخیلی حرفای دیگه که میشه زد!!!!!!!!!!!!

***راستی منتظر شمام هستیم حتما برامون در مورد رشتتون بنویسین***

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/08 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

با یم پست جدید به روزم.
بهم سر بزنید.
شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/05 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام.
آره رضاجان راست میگی روز شهادت حضرت عباس عاشوراست اما ما یه معلم دین و زندگی داشتیم میگف تاسوعاس الان که سرچ کردم دیدم دروغ گفته.
جالب اینجاس که توی تلوزیون یه مسابقه بود که سوالش این بود :

روز تاسوعا چه روزیست؟

یکیم جواب داده بود روز شهادت حضرت عباس(ع)وبرنده هم شد.
مملکت مارو باش.

بگذریم.
با یک مداحی واقعا زیبا به روزم.
راستی اگه ممکنه لوگوی منو توی وبتون (بخش تنظیمات وبلاگ) بذار.

اگه این کارو بکنی واقعا ممنون میشم :


این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/04 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای گلم.
روز شهادت آقا اباالفضل العباس رو به شما تسلیت میگم.

خدایا ظهور آقا امام زمان (عج) را هرچه سریعتر نزدیک بفرما :

اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/03 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

خب پس نگران نباشم؟شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/03 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

با اطلاعیه ای جدید از سوی دانشکده به روزم.
منتظر حضور گرمتون.
شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/01 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام.
بچه ها؟
یوهو؟
کجایین؟

داش رضا پس چرا وبو آپ نمیکنی؟
دوس دارم همتون رو ببینم...هــــــــــــــــــــــــی...شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/08/30 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

ای بابا این چ حرفیه امیتیس خانوم؟
من کی چشم دیدن شمارو نداشتم؟
خ از این حرفتون ناراحت شدم!

این نظر توسط آمیتیس از راغبستان در تاریخ 1391/08/30 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی
من عاشق آسمونم و همیشه دوست داشتم یه رشته مرتبط با آسمون بخونم اما بخاطر یه سری اتفاقا مسیر زندگیم عوض شد و مدیریت صنعتی خوندم. این رشته رو مشاورم بهم پیشنهاد داد بهم گفت این رشته با اخلاق و خصوصیاتی که تو داری جور در میاد.واقعا پیشنهاد عالیی برای من بود. البته ترم اولم که گذشت هیچ احساسی بهش نداشتم با خودم خیلی کلنجار میرفتم چون نتونسته بودم به آرزوم برسم اما از ترم دوم و با کمک مشاورم و یکی از استادای دانشگاه تونستم بپذیرمش.کم کم در دل مبارکمان جا شد و خیلی مسروریم که این رشته را خوندیم. بااین حال بازهم دنبال آرزومم پیشنهاد میکنم شما هم باشین.
پست جالبی بود.ممنون
راستی بازهم به شما فکرکنم فرشیدجان چش دیدن مارو نداره!!!!

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/08/29 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

باز ما یه انتقاد کردیم همه بهشون برخورد!

هـــــــــــــــــی خدا...شکلک


با یه پست جدید آپم...
بهم سر بزنید.

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/08/29 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

استغفرولله ربی واتوب الیه...شکلک
خواهر شما ک خودت آخر مرامی من فک کردم یکی از مذکرای راغب بوده...شکلک

برای شما نیز دعا میکنیم...(شکلک دعا)

شکلک دعا هم ندارینشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام... ما دوتا از بچه های شیطون راغب اصفهانی هستیم که بامشاهده یه سری نکات راجع به زیبایی فضای دانشگاه و فرهنگ دانشجوها و تدریس و خصوصیات اساتید به وجد اومدیم و تصمیم گرفتیم نکاتی که برامون جالب بود رو اینجا برای شما قرار بدیم تا شما هم لبخندی رو لباتون بیاد...!!! شما هم میتونید اگه موضوع جالبی تو محیط دانشگاه و سرکلاس براتون اتفاق افتاد یا دیدید برامون به عنوان نظر بنویسید و بفرستید تا به نام خودتون توی وبلاگ درج کنیم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    استاد مورد علاقه ی شما چه کسی است؟
    راغب در یک نگاه







    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 7,604
  • بازدید کلی : 76,751
  • کدهای اختصاصی

    لوگوی دوستان

    امین راغب


    لوگوی سایت